Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (23-10-09)


Στίχοι: Ι. Κιλούδης
Μουσική: Δ. Σταματόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Κατερίνα Στικούδη & Lava ( Ντουέτο )

Lava!

Μπαίνω στο κλαμπ και όλα μέσα παίρνουν φωτιά
Χώνω το ραπ και βλέπω όλα τα χέρια ψηλά
Είναι ρυθμός που βγαίνει πάντα μέσα απ’ την καρδιά
Και σε κουνάει δυνατά δεξιά κι αριστερά
Μισό λεπτό, στο βάθος βλέπω κάτι καυτό
Είναι θεά, νομίζω ότι πάω να τρελαθώ
Έχει πολλά που θα με κάνουν να ερωτευτώ
Απόψε η νύχτα πλημμυρίζει μουσική και ποτό
Είναι νωρίς ακόμα, τώρα αρχίζει το πάρτι
Και στο μυαλό μου τώρα έχω εσένα στυλάτη
Όλοι οι δικοί μου λένε «μην κοιτάς, κάνε κάτι»
Έχω κολλήσει μαζί σου, φταίει το πράσινο μάτι
Σε βλέπω πίνεις δυο γουλιές, ξέρω ήρθε η ώρα
Μωρό μου, άσε τις ντροπές, έχω πάρει μια φόρα
Σε θέλω τώρα, με θες, ας το μάθει ολ' η χωρα
Δε με νοιάζει τι λες, εγώ σε θέλω εδώ και τώρα

Τώρα, θέλω το πρώτο σου φιλί
Τώρα, σε θέλω ακόμα πιο πολύ
Τώρα, με καίει κάθε σου ματιά
(άρχισε το πάρτι κι είναι ακόμα μεσάνυχτα)
Τώρα, θέλω το πρώτο σου φιλί
Τώρα, σε θέλω ακόμα πιο πολύ
Τώρα, με καίει κάθε σου ματιά
Ναι..

Είναι το ραπ μου καυτό
Πώς, πώς;
Είναι το ραπ μου καυτό
Γι’ αυτό μπες στο ρυθμό
Απόψε θέλω να δω
Απόψε θέλω να πιω
Είναι ο Lava ξανά
Δε θα πας πουθενά
Φιλιά πολλά μου στέλνει μια γλυκιά κοπελιά
Σε δυο λεπτά της λέω ότι της πάν’ τα λευκά
Λίγο μετά έχουμ’ ανάψει για τα καλά
Είναι κορμιά που θέλουνε να πάρουν τώρα φωτιά
Χέρια ψηλά, θέλω να βλέπω χέρια ψηλά
Πάμε παιδιά χορεύουμ’ όλοι όπως παλιά
Πάμε μπροστά, στηρίζουμε τη φάση απλά
Θέλω τα χέρια να κουνιούνται δεξιά κι αριστερά

Και τέλεια, τέλεια, τέλεια
Όλα παν’ καλά
Τίποτα, τίποτα, τίποτα
Δε μας σταματά
Νιώσε το ρυθμό
Είναι ωραία τα πράγματα
Άρχισε το παρτί κι είναι ακόμα μεσάνυχτα..

Τώρα, θέλω το πρώτο σου φιλί
Τώρα, σε θέλω ακόμα πιο πολύ
Τώρα, με καίει κάθε σου ματιά
(άρχισε το πάρτι κι είναι ακόμα μεσάνυχτα)
Τώρα, θέλω το πρώτο σου φιλί
Τώρα, σε θέλω ακόμα πιο πολύ
Τώρα, με καίει κάθε σου ματιά
(άρχισε το πάρτι κι είναι ακόμα μεσάνυχτα)

Μην κοιτάς, κάνε κάτι
Έχει περάσει η ώρα
Όλοι στο πάρτι χορεύουν
Μέσα στο κλαμπ όλα παίζουν
Κάνε την κίνηση τώρα
Πριν απλά χαθούν όλα
Πες μου κάτι επιτέλους
Εγώ σε θέλω εδώ και τώρα

Τώρα, θέλω το πρώτο σου φιλί
Τώρα, σε θέλω ακόμα πιο πολύ
Τώρα, με καίει κάθε σου ματιά
(άρχισε το πάρτι κι είναι ακόμα μεσάνυχτα)
Τώρα, θέλω το πρώτο σου φιλί
Τώρα, σε θέλω ακόμα πιο πολύ
Τώρα, με καίει κάθε σου ματιά
(άρχισε το πάρτι κι είναι ακόμα μεσάνυχτα)..

Τώρα!!!
Άρχισε το πάρτι κι ήταν τότε μεσάνυχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου