Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (11-1-2010)


Το σημάδι
Πάριος Γιάννης
Μουσική/Στίχοι: Τόκας Μάριος/Αλιβιζάτος Σαράντης

Θέλω να κρύψω την αλήθεια πως με είχες όλη νύχτα
τον τρελό στην αγκαλιά σου
και ο ιδρώτας της αγάπης
είχε κάτι από φωτιά

Θέλω να κρύψω πως ξημέρωνε και ήμουνα
ακόμα στα φιλιά σου
και ‘γώ σου κάρφωσα τον ήλιο
πριν να φύγω στα μαλλιά

Μα το σημάδι στο λαιμό μου απ' τα φιλιά σου
θα μαρτυράει πως με είχες αγκαλιά σου
μα το σημάδι στο λαιμό μου που θα μένει
θα μαρτυράει πως δεν είμαστε δύο ξένοι

Θέλω να κρύψω στο κορμί μου τις γραμμές από τα χέρια
που γλυκά με τυραννούσαν
κι αυτή την φλέβα που χτυπούσε
όλη νύχτα στο λαιμό

Θέλω να κρύψω όσα είπαμε την ώρα
που από πόθο σε ζητούσα
και πως χανόμουνα απόψε
σ' ένα δρόμο αμαρτωλό

Μα το σημάδι στο λαιμό μου απ' τα φιλιά σου
θα μαρτυράει πως με είχες αγκαλιά σου
μα το σημάδι στο λαιμό μου που θα μένει
θα μαρτυράει πως δεν είμαστε δύο ξένοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου