Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (2--12-10)


Onirama

Θέλω να πετάξω τη μοναξιά μου στη φωτιά σου να κάψω
Θέλω να πετάξω ψηλά να φτάσω
Θέλω να πετάξω κι ό,τι με πνίγει δυνατά να φωνάξω
Θέλω να πετάξω, τον εαυτό μου να αλλάξω

Επαναστάτης χωρίς αιτία
θα ξεκινήσω κι ίσως μάθω στην πορεία
σε ποιο παλάτι έχει ένα χάρτι
απ' τον παράδεισο να κόψω ένα κομμάτι
Επαναστάτης από συνήθεια
ψάχνω να βρω που οδηγεί στα παραμύθια
που να 'ναι αλήθεια, ζήτα βοήθεια
σαν πλημμυρίσεις, θα 'χω φύγει, θα 'μαι μίλια μακριά

Θέλω να πετάξω τη μοναξιά μου στη φωτιά σου να κάψω
Θέλω να πετάξω ψηλά να φτάσω
Θέλω να πετάξω κι ό,τι με πνίγει δυνατά να φωνάξω
Θέλω να πετάξω, τον εαυτό μου να αλλάξω


Επαναστάτης γιατί μ' αρέσει
να 'χει η σκιά μου ένα δίχτυ για να πέσει
κι ένα λουλούδι για να χαϊδέψει
στο περιβόλι της καρδιάς μου να χορέψει
Επαναστάτης χωρίς αιτία
τα όνειρά μου σε βάζουν τιμωρία
δε βρίσκω λύση, λίγο μεθύσι
κλείνω τα μάτια μου και βλέπω πιο πολλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου