Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (8-1-10)



Πρώτη εκτέλεση: Δέσποινα Βανδή

Στίχοι-Μουσική: Φοίβος

Θέλω να σου σκάσω ένα φιλί
Γιατί σ' έχω ερωτευθεί πολύ
μα όταν έξω βγαίνουμε ποτέ
Δεν τολμώ να πω τι σκέφτομαι

Πες μου τι είν' αυτό που ζητάς
Δεν κάνει
πες μου τι έχεις μεσ' το μυαλό
Δεν πρέπει
Εντάξει
Ακου λοιπόν τι σκέφτομαι
Όταν κοντά σου καίγομαι

Σ' ένα φτηνό ξενοδοχείο να τρυπώσουμε
Κι ως το πρωί να ξεφαντώσουμε
Να κάνουμε αγκαλιές και φιλία
Κι άλλα κόλπα ερωτικά

θέλω τόσα πράγματα να πω
Που αφορούν μονάχα εμάς τους δυο
Μα όταν με κοιτάζεις ντρέπομαι
Και σε θέση δύσκολη έρχομαι
Πες μου τι είν' αυτό που ζητάς
Δεν κάνει
πες μου τι έχεις μεσ' το μυαλό
Δεν πρέπει
Εντάξει
Ακου λοιπόν τι σκέφτομαι
Όταν κοντά σου καίγομαι

Σ' ένα φτηνό ξενοδοχείο να τρυπώσουμε
Κι ως το πρωί να ξεφαντώσουμε
Να κάνουμε αγκαλιές και φιλία
Κι άλλα κόλπα ερωτικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου