Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

To ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (6-2-2010)




Στίχοι: Οδυσσέας Τσάκαλος
Μουσική: Οδυσσέας Τσάκαλος
Πρώτη εκτέλεση: Οδυσσέας Τσάκαλος


Βγήκε ο χειμώνας πιο βαρύς ο δρόμος παραπάνω
έχω άλλη τόση διαδρομή και νόμιζα πως φτάνω
Σαν κλέφτης έφυγε ο καιρός το φως πήρε να αδειάζει
θα φύγω λέω να χαθώ να δω πόσο σε νοιάζει

Εγώ εσένα αγαπώ εσένα θέλω μόνο
γι' αυτό χτυπιέμαι και πονώ κι είναι γλυκός ο πόνος
Εγώ εσένα αγαπώ εσένα θέλω μόνο
εγώ καρδιά μου θα σε βρω κι ας έχασα το δρόμο

Το όνειρο κι αν πάλιωσε η καρδιά μου όμως θυμάται
τους όρκους που της έδινες ήσυχα να κοιμάται
Μαύρο το δάσος πιο πυκνό, μου κρύβεσαι δε βγαίνεις
μα ήρθε η ώρα να σε βρω το ξέρω περιμένεις

Εγώ εσένα αγαπώ εσένα θέλω μόνο
γι' αυτό χτυπιέμαι και πονώ κι είναι γλυκός ο πόνος
Εγώ εσένα αγαπώ εσένα θέλω μόνο
εγώ για σένα θα καώ κι ας έχασα το δρόμο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου