Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (12-2-2011) ΦΟΥΡΕΙΡΑ ΕΛΕΝΗ- ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΜΟΝΟ




Μουσική:Γιάννης Πετιναρας
Στίχοι: Θηρίο

Έλα μαζί μου μια νύχτα μόνο
μακριά σου λιώνω απ τον πόνο
σε θέλω απόψε εδώ, σε θέλω

Έλα μια νύχτα μαζί μου κόβεται η πνοή μου
όταν σου μιλάω πάντα τρέμει η φωνή μου
Έλα μαζί μου απόψε μόνο
όταν είμαι κοντά σου χάνω το χρόνο
Λιώνω για να σε δω έστω για μια στιγμή
πες μου μόνο που ‘σαι και σε λίγο θα ‘μαι εκεί

Πες μου τι θέλεις κι εγώ για σένα θα το κάνω
μαζί σου νιώθω κάτι παραπάνω
Στο λέω έχω να δώσω πολλά
δε ξέρω μόνο αν θα φτάσουν τα λεφτά
Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχω μπόλικη τρέλα
άκου με και μη φοβάσαι απλά έλα

Έλα μαζί μου μια νύχτα μόνο
μακριά σου λιώνω απ τον πόνο
σε θέλω απόψε εδώ, σε θέλω
Αυτές οι νύχτες έχουν το διαφοτερικό
κι αν ήταν τραγούδι θα ‘ταν ερωτικό

Είναι ωραίες σαν να ‘χουν κάτι απ’ το όνειρό σου
έλα να σου δείξω ποιο αστέρι ειν’ το δικό σου
Έλα μην το σκέφτεσαι, μην αντιστέκεσαι
μη φοβάσαι, μη σε νοιάζει που μαζί μου μπλέκεσαι

Μου αρέσει τόσο που σα παιδάκι φέρεσαι
κι όταν σε κοιτάω κοκκινίζεις, ανατρέπεσαι
Κοίτα για σένα που μπορώ να φτάσω
αρκεί για μένα να σε προφτάσω

Αρκεί αλήθεια να σ’ αγγίξω να σε πιάσω
χωρίς εσένα δεν έχω κάτι άλλο να χάσω
Έλα μαζί μου μια νύχτα μόνο
μακριά σου λιώνω απ τον πόνο
σε θέλω απόψε εδώ, σε θέλω

Έλα μην το σκέφτεσαι, μην αντιστέκεσαι
να μη φοβάσαι που μαζί μου μπλέκεσαι
Θέλω μόνο να σε βλέπω να χαίρεσαι
όλα γίνονται ωραία όταν κοντά μου έρχεσαι

Θέλω να σε έχω, να σε προσέχω
δεν αντέχω άλλο πίσω σου να τρέχω
Θελω να ξυπνάω και τα μάτια σου να βλέπω
απ’ όλα τ’ άσχημα πλέον θέλω να απέχω

Έλα μαζί μου μια νύχτα μόνο
μακριά σου λιώνω απ τον πόνο
σε θέλω απόψε εδώ, σε θέλω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου