Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (27-8-2011) ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΣ, ΕΛΕΑΝΑ- ΠΡΩΤΗ ΝΥΧΤΑ


Δεν μπορεί να, έτσι απλά να,
να ξεχάσω ήταν τέλεια
Ήσουν έρωτας, ήσουν θάλασσα,
ήσουν ήλιος γέλια μου πες σ’ άρεσα
Πως μπορεί να, έτσι απλά να,
να ξεχάσω ήταν τέλεια
τόσο ανέμελα, τόσο αθωότητα
γίναμε παιδιά ξανά μόνο στα όνειρα

-Ψάχνω να σε βρω
-Και εγώ
-Θέλω να σε δω
-Και εγώ
-Θέλω να σου πω
-Και εγώ
-Πες μου και εγώ

Δεν μπορεί να, έτσι να απλά να,
να τελειώσει αυτό
δεν θα το ‘θελα, δεν θα τ’ άφηνα
πως να τ’ άφηνα;

Τόσες εικόνες, τόσες στιγμές,
εγώ και εσύ στον ήλιο να μου λες πως με θες
Αξέχαστες νύχτες, βραδιές μαγικές
σε ψάχνω απεγνωσμένα μα σε βρίσκω στο χτες

-Τώρα που να ‘σαι
-Τώρα που να ‘σαι
-Σε νιώθω κοντά
-Σε νιώθω κοντά
-Αγκάλιασέ με
-Αγκάλιασέ με
-Το θέλω ξανά

Πρώτη νύχτα, θα σε κράταγα
όλη νύχτα σφιχτά θα σε κοίταγα
θα κοιμόσουν, θα σε φίλαγα
κάνοντάς σου έρωτα θα σε ξύπναγα

Πρώτη νύχτα θα σε μέθαγα
ό,τι σου ‘λειψε από μας θα το έκανα
θα ψιθύριζα, θα σου έλεγα
θα σε άγγιζα γλυκά, θα σου γέλαγα

Πρώτη νύχτα έφτασε και το ‘ξερα πως θα σε βρω ναι
Πρώτη νύχτα έφτασε και το ‘ξερα πως θα με βρεις ναι

Πρώτη νύχτα και είσαι πάνω μου
μείνε εδώ για πάντα είσαι το άλλο μου
είσαι το άλλο μου μισό ναι τα πάντα μου

Τόσες εικόνες, τόσες στιγμές,
εγώ και εσύ στον ήλιο να μου λες πως με θες
Αξέχαστες νύχτες, βραδιές μαγικές
σε ψάχνω απεγνωσμένα μα σε βρίσκω στο χτες

-Τώρα που να ‘σαι
-Τώρα που να ‘σαι
-Σε νιώθω κοντά
-Σε νιώθω κοντά
-Αγκάλιασέ με
-Αγκάλιασέ με
-Το θέλω ξανά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου