Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (7-3-2012) STEREO MIKE ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ


ΠΕΡΑΙΑ ΜΟΥ STEREO MIKE (IN HIGH QUALITY)
Στίχοι:

(Κομματάκι αφιερωμένο, στους παλιούς φίλους ρε!)

Ρεφραίν:
Κι ολά τ' αλάνια απ' την παλιά μου γειτονιά φωνάζουνε: Περαία μου,Περαία. Κι όλα απ'την παλιά τη γη..τονιά φωνάζουνε: Περαία μου,Περαία.
Κι ολά τ' αλάνια απ' την παλιά μου γειτονιά φωνάζουνε: Περαία μου,Περαία. Κι όλα απ'την παλιά τη γη..τονιά φωνάζουνε: Περαία μου,Περαία.
Ένα κομμάτι για καιρούς παλιούς και φίλους καλούς απ'την καρδιά αφιερωμένο για τους πιο κολλητούς. Τα φιλαράκια που πιστέψαν σε σκοπούς μουσικούς κι υποστηρίξαν μια ζωή παρόλους τους παλαβούς...ρυθμούς,με Rock,Hip-Hop και ξενιτεμούς,ταξίδια,όνειρα,αφηγήσεις,δάκρ υα Jazz και Blues. Μα η αγάπη τους ζεσταίνει δρόμους μοναχικούς κι οι αναμνήσεις ζωντανεύουν τις φωνές που ακούς:Κι ολά τ' αλάνια απ' την παλιά μου γειτονιά φωνάζουνε: Περαία μου,Περαία. Κι όλα απ'την παλιά τη γη..τονιά φωνάζουνε: Περαία μου,Περαία.Κι ολά τ' αλάνια απ' την παλιά μου γειτονιά φωνάζουνε: Περαία μου,Περαία. Κι όλα απ'την παλιά τη γη..τονιά φωνάζουνε: Περαία μου,Περαία. Η βάση; Μακρυγιάννη και το λύκειο:Βρυώνη. Αφεντούλη το δισκάδικο, ο Peavys να χρεώνει. Καταλήψεις με Nirvana, G N'R, Παύλο, Βασίλη, Βodycount και Beasty Boys:του θυμού η πρώτη ύλη. Εξορμήσεις Φρεατίδα, μεξικάνικα καπέλα, για φραπέ Πασαλιμάνι, Παπασπύρου, πασαρέλα. Η παρέα ήταν μοιραία και τα βράδια πάντα ακραία. Rendevouz Μικρή πλατεία και καιγότανε η Ζέα. All Sports κανά μπυρόνι πάντα μ' Ολυμπιακό. Στην Πισίνα χαλαρό ποτό με θέα τον Σαρωνικό. Μπασκετάκι στον Διογένη όλοι μες τον πανικό. Άντε και κανένα τάβλι, Σκάκι στο δημοτικό, Ρεμπετάδικα, Πηγάδα, Ανηφόρι, Τουμπακάρη. Στην πλατεία Αλεξάνδρας του Περαία το καμάρι. Καραϊσκάκη- το στολίδι! -Φάληρο έξω απ'το σταθμό. Κι οι φωνές μας με τα γκολ φτάνανε ως τον Ισθμό! Κι ολά τ' αλάνια απ' την παλιά μου γειτονιά φωνάζουνε: Περαία μου,Περαία. Κι όλα απ'την παλιά τη γη..τονιά φωνάζουνε: Περαία μου,Περαία.
Κι ολά τ' αλάνια απ' την παλιά μου γειτονιά φωνάζουνε: Περαία μου,Περαία. Κι όλα απ'την παλιά τη γη..τονιά φωνάζουνε: Περαία μου,Περαία. Να μεθάμε και καλά, μόνο μ'αναψυκτικά με την Έφη και την Νίκη βράδια καλοκαιρινά. Να ξυπνάμε "5-Κ" με των σκύλων την αγέλη και να βλέπω σαν τον Batman στα μπαλκόνια τον Λεφτέρη. Πότε πρόβες, πότε νότες, πότε "ταβανάτες πόρτες" στην Καστέλλα με βροχή, τα μπακούρια σαν ιππότες. Με τους Δότες, πλήκτρα, TiVenno, 9ο, Οδός 8. Με τον Δον και των Αντώνη jamming δίπλα στον Σταυρό. Απ'το Τζάνειο Δολιανών, με τ'αρμόνιο τσουληθρών κι η κολλητή από τον τρίτο να φωνάζει "μη τυχόν". Μα μας σώζαν οι ατάκες του σοφού μας John Depon. Τι θα γίνει το μπαράκι σε νησάκι 'ξωτικό(ν); Καπαρτίνα, κατηφόρα, Μικρολίμανο, αντίο με το τρίκυκλο ο Φωλιάς κατευθήνεται για Χίο. Γύρο-Sanitas κι ο Σίφης μπιέλα στο κρανίο. Καταφύγειο, κομμάτια, δυο μπουκάλια σκέτο "θείο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου