Σάββατο 12 Μαΐου 2012

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ(12-5-2012) REC- ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ Σ' ΑΓΑΠΩ




Ερμηνευτές: REC
 Άσε με να σ' αγαπώ,
μαζί σου εγώ να ζω
κάθε σκέψη στο μυαλό.
Μακριά σου δεν μπορώ.
Άσε με να σ' αγαπώ...

Και αν το τέλος είναι αυτο,
αν φύγω αν χαθώ, σε σένα θα γυρνώ.
Άσε με να σ' αγαπώ...

Άσε με να σ' αγαπώ...

Με την πρώτη ματιά κεραυνός στην καρδιά μου
ήσουν όνειρο που έμοιαζε να πιάνει φωτιά,
απ' την πρώτη στιγμή ήσουν μες στην ψυχή μου
ήρθες μέσα στη ζωή μου και έχω βγάλει φτερά...

Άσε με να μπω κρυφά στη ζωή σου,
θέλω να γεφτώ το πρώτο φιλί σου,
τι και αν δεν μπορώ να ζήσω μαζί σου...

Άσε με να σ' αγαπώ,
μαζί σου εγώ να ζω
κάθε σκέψη στο μυαλό.
Μακριά σου δεν μπορώ.
Άσε με να σ' αγαπώ...

Και αν το τέλος είναι αυτο,
αν φύγω αν χαθώ, σε σένα θα γυρνώ.
Άσε με να σ' αγαπώ...

Άσε με να σ' αγαπώ...

Με την πρώτη ματιά κεραυνός στην καρδιά μου
το μυαλό μου είχε φύγει και είχε αλλάξει τροχιά.
Μην μετράς τα λεφτά είναι η νύχτα δικιά μας,
μια ανάσα ένα χάδι που με στέλνεις ψηλά...

Άσε με να μπω κρυφά στη ζωή σου,
θέλω να γεφτώ το πρώτο φιλί σου,
τι και αν δεν μπορώ να ζήσω μαζί σου...

Άσε με να σ' αγαπώ,
μαζί σου εγώ να ζω
κάθε σκέψη στο μυαλό.
Μακριά σου δεν μπορώ.
Άσε με να σ' αγαπώ...

Και αν το τέλος είναι αυτο,
αν φύγω αν χαθώ, σε σένα θα γυρνώ.
Άσε με να σ' αγαπώ...

Άσε με να σ' αγαπώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου