Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (23-5-2012) ΕΛ. ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ-ΕΔΩ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ



Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Εδώ να μείνεις, να με κρατήσεις αγκαλιά να μ' ανακρίνεις
της καληνύχτας τα φιλιά τι μου τα δίνεις
δε φεύγω απόψε κι απ' τ' αμάξι δε θα βγω
κι αν έχεις τίποτα μαζί μου να συγκρίνεις
εδώ να μείνεις, να το μάθουμε κι οι δυο
Εδώ να μείνεις, εδώ να μείνεις της καληνύχτας
τα φιλιά μη μου τα δίνεις Εδώ και τώρα, γιατί
ειν' ο δρόμος μας παλιός και κατηφόρα της
καληνύχτας τα φιλιά δεν είναι δώρα δε φεύγω
απόψε κι απ' τη ζωή σου δε θα βγω κι αν ειν' η
σχέση μας μισή τα λόγια φόρα εδώ και τώρα,
στης αγάπης το θυμό
 Εδώ να μείνεις, εδώ να μείνεις της
 καληνύχτας τα φιλιά μη μου τα δίνεις Εδώ να μείνεις, εδώ να μείνεις της
καληνύχτας τα φιλιά τι μου τα δίνεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου