Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (25-5-2012) ΗΒΗ ΑΔΑΜΟΥ- LA LA LOVE Eurovision 2012 (Cyprus)



Λάλα lalalalalala lalalalalalala αγάπη Λάλα lalalalalala lalalalalala αγάπη Αγάπα τον τρόπο που μου γεμίζουν με τη ζωή Μωρό μπορούμε να σπάσουμε την ταχύτητα του φωτός Δεν έχει τίποτα να φοβάται όταν είστε κοντά Απλά Δώσε μου περισσότερα Φτάνοντας για τον ουρανό, είμαι στόχο υψηλής Κλείστε τα μάτια μου και στη συνέχεια Είναι σχεδόν σαν να πετάξει Πάνω στον αέρα, ας τα πάρουμε εκεί Ποτέ μην αφήσεις Αχ αχ αχ, αισθάνομαι την ενέργεια ανάμεσα σε εσάς και εμένα, το μωρό είναι τόσο σωστό Αχ αχ αχ, αισθάνομαι την ενέργεια κατά την ανάληψη μου, πάνω μου Πώς Περίμενα γι 'αυτό Λάλα lalalalalala lalalalalalala αγάπη Ω Περίμενα γι 'αυτό Λάλα lalalalalala lalalalalalala αγάπη Από το Παρίσι στο Λος Άντζελες κατά τη διάρκεια της νύχτας Σε όλο τον κόσμο μόνο εσύ κι εγώ Τίποτα στο φόβο, όταν είστε κοντά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου