Κυριακή 27 Μαΐου 2012

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (27-5-2012) VEGAS-ΦΙΛΙ



Μην πιστεύεις σ'όλα αυτά που ακούς για μένα
 ό,τι έχω ό,τι νιώθω το κρατάω για σένα σε κοίταξα
 με κοίταξες σταμάτησε ο χρόνος και μείναμε οι δυο μας
 μόνοι στης καρδιάς τον δρόμο Θέλω να 'σε κοντά μου να
ακουμπάς την καρδιά μου θέλω πάντοτε να ξέρεις δίπλα σου
 θα'μαι εγώ τίποτα μην σου λείψει μακριά σου ειν' η θλίψη και
 αν σε χάσω να το ξέρεις θα καταστραφώ Σε θέλω το ξέρεις
Μην φύγεις, δώσ' μου ένα φιλί μαζί σου γεννιέμαι και όλα θα
 τα ζήσω απ'την αρχή Την αγάπη αυτή που νιώθεις μην αφήσεις
 την πόρτα της καρδιάς σου σε μένα μην την κλείσεις σε φίλησα,
με φίλησες, μου έδωσες ξανά ζωή ορκίσου πως θα είμαστε για
πάντα εμείς μαζί Θέλω να 'σε κοντά μου να ακουμπάς την καρδιά
μου θέλω πάντοτε να ξέρεις δίπλα σου θα'μαι εγώ τίποτα μην σου
 λείψει μακριά σου ειν' η θλίψη και αν σε χάσω να το ξέρεις θα
καταστραφώ Σε θέλω το ξέρεις Μην φύγεις, δώσ' μου ένα φιλί μαζί
σου γεννιέμαι και όλα θα τα ζήσω απ'την αρχή Oh!...Oh! Σε θέλω το
 ξέρεις Μην φύγεις, δώσ' μου ένα φιλί μαζί σου γεννιέμαι και όλα θα
 τα ζήσω απ'την αρχή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου