Κυριακή 6 Μαΐου 2012

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (6-5-2012) ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ - ΕΚΛΟΓΕΣ


Στίχοι: Γρηγόρης Ψαριανός Μουσική: Τζίμης Πανούσης Πρώτη εκτέλεση: Τζίμης Πανούσης Εκλογές, κόμματα με φρου φρου κι αρώματα. Διαδηλώσεις, κόμματα μ' ανοιγμένα στόματα. Ψηφοδέλτια σταύρωνα κι ολη νύχτα καύλωνα. Στης βουλής τα έδρανα αχ κι εγώ να έκλανα. Δεν μπορώ άλλο Θανάση στα εικοσιπέντε έχω γεράσει. Δεν μπορώ άλλο Θανάση κάνε στάση. Υπουργεία, τέρατα γαμημένα κέρατα. Φέξε μου και γλίστρισα ως της γης τα πέρατα. Στα σχολεία γάματα γράμματα σπουδάματα. Του Θεού τα πράματα φτύστα τους κατάμουτρα. Δεν μπορώ άλλο Θανάση στα εικοσιπάντε έχω γεράσει. Δεν μπορώ άλλο Θανάση κάνε στάση. Πληρωμές, χαρτόσημα φόροι, γραμματόσημα. Στο γαμήσι πρόστιμα μαγκιά, κλανιά κι απόστημα. Μπάτσοι, αυρες, ράμματα 'ξηγημένα πράγματα. Τώρα στα γεράματα μάθε γέρο γράμματα. Δεν μπορώ άλλο Θανάση στα εικοσιπάντε έχω γεράσει. Δεν μπορώ άλλο Θανάση κάνε στάση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου