Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (9-5-2012) BO-ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΚΑΝΕ ΜΕ ΝΑ ΤΡΕΛΛΑΘΩ



Μουσική: Bo Στίχοι: Bo& Stan
Μέσα μου να ζεις, τίποτα άλλο μη μου πεις κάνω τώρα μια ευχή, να μαστε πάντα μαζί Θα μαι πάντα εδώ, να φωνάζω σ αγαπώ δεν μπορώ ν αντισταθώ, κάνε με να τρελαθώ Θα σου πω στα ίσια ότι νιώθει η καρδιά μου, άφησε τα "πρέπει" κι αφήσου στην αγκαλιά μου

Kαταλαβαίνω αν αισθάνεσαι καλά, ας τα "δεν μπορώ", τα "δεν ξέρω" και τα λοιπά Είμαστε όμορφα μαζί γιατί εμείς είμαστε ένα, ότι σε πικραίνει με πονάει, χαμογέλα Μονάχα να ξερες τί είσαι εσύ για μένα συναίσθήματα πρωτόγνωρα και τόσο μπερδεμένα Ξέρεις πως οι φίλες σου ζηλεύουνε πολύ, όχι ο,τι καλύτερο να 'σαι μοναδική Μ αρέσει όμως ο τρόπος που χειρίζεσαι το θέμα, από αυτά τα χείλη μην ακούσω ποτέ ψέμα

Κάνεις μες στην σκέψη μου συνέχεια εμφανίσεις κι όταν λες "θα φύγω" περιμένω να γυρίσεις Θέλω εξηγήσεις και μιλώ στον εαυτό μου, ότι σ αγγίζει, θέλω να ΄ναι και δικό μου Μέσα μου να ζεις, τίποτα άλλο μη μου πεις κάνω τώρα μια ευχή, να μαστε πάντα μαζί Θα μαι πάντα εδώ, να φωνάζω σ αγαπώ δεν μπορώ ν αντισταθώ, κάνε με να τρελαθώ

 Έχω εικόνες στο μυαλό μου που δεν μπορώ να περιγράψω, βλέπω τον έρωτα αλλιώς και πες μου πως να τ αλλάξω Έχω μια άλλη θεωρία απ τη δική μου οπτική γωνία, λέω "ναι" στον έρωτα και "ναι" στη δημιουργία Άκου, δεν κλαίει πάντα μόνο όποιος δακρύζει, αξίζει ότι χαρίζει η στιγμή, που πίσω δεν ξαναγυρίζει, αναγνωρίζει μόνο κάποιες αναμνήσεις, δυνατές συγκινήσεις

 Κλείσε τα μάτια σου κι άνοιξε την καρδιά σου, θέλω να ευθύνομαι που φεύγει η μοναξιά σου Είναι δικιά σου η επιλογή, ζήσε τη ζωή καλώς ή κακώς είναι πολύ μικρή Πες μου τί σκέφτεσαι, τί έχεις στο μυαλό σου, χάρισε μου μόνο το χαμογελό σου, είναι ο Bo, ο άνθρωπός σου, χάρισε μου μόνο το χαμογελό σου Μέσα μου να ζεις, τίποτα άλλο μη μου πεις κάνω τώρα μια ευχή, να μαστε πάντα μαζί Θα μαι πάντα εδώ, να φωνάζω σ αγαπώ δεν μπορώ ν αντισταθώ, κάνε με να τρελαθώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου