Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ (29-6-2012) ΤΑΜΤΑ-ΝΙΩΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ



Ποσο πιο πολυ να νιωσω το φιλι που καιει σαν φωτια,
στο σωμα μου μαζι για πες, εσυ τι θες παλι με ρωτας
 πραγματα πολλα Ζησε τη στιγμη και ασε το μετα θα πω
 ολα ειναι εδω Άκου την καρδια φωνάζει σ'αγαπώ και λέει
 ψιθυριστά, για σένα είμαι εδώ Άκου την καρδια και έλα πιο
 κοντά Δεν ένιωσα ποτέ, ποτέ πιο δυνατά Πάρε με αγκαλιά..
 Σου τα λεει ολα η καρδια Φανερα κρυμμενα μυστικα
Παραμυθια και αληθινα, Σου τα λεει ολα η καρδια.. Εισαι το
 απολυτο και δεν συγκρινεσαι Σε 'σενα αφηνομαι και εσυ
 μου δινεσαι Τα ματια κλεινουμε, και ταξιδευουμε και απο τα
 ονειρα το φως που σβηνουμε σε ερωτευομαι ακομα μια φορα
 σκια σου γινομαι και δενομαι σφηχτα με 'σενα διπλα μου τι να
 φοβαμαι πια τα παντα εχουμε και ακομα πιο πολλα Άκου την
καρδια φωνάζει σ'αγαπώ και λέει ψιθυριστά, για σένα είμαι εδώ
 Άκου την καρδια και έλα πιο κοντά Δεν ένιωσα ποτέ, ποτέ πιο δυνατά
Πάρε με αγκαλιά..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου