Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ- ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΦΙΛΟΙ (ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ 29-5-2013)


                   

Καλώς σας βρήκα φίλοι και έχω κάποια νέα
Θα πρέπει πιο συχνά να κάνουμε παρέα.
Κοίτα ένα γέλιο που έχω ανάσκελα γυρίσει
Και το προσέχω μη σε δάκρυ μου γυρίσει.
Ψάχνω ταυτότητα σε μία καταιγίδα
Σε ένα τρίκυκλο ανεβάζω την ελπίδα.
Πρέπει τον ήλιο να σηκώσω από τη δύση
Παντού επάνω μου γραμμένη η λέξη κρίση.

Μπες στο μυαλό μου φίλε και μέτρα
Βροχή προβλήματα θα βρεις και μία πέτρα !!!

Μα έχω αδιάβροχη καρδιά που μ 'ανεβάζει
Τα όνειρά μου αλεξίσφαιρα με γκάζι...
Έχω αγάπη έχω μέρες με λιακάδα
Ότι μας έμεινε σε μια ακόμα Ελλάδα... (χ2)

Καλώς σας βρήκα φίλοι τα ίδια πάλι νέα
Ανακωχή ζητάω έστω για μια μέρα.
Ανάποδο φεγγάρι και απειλές μπροστά μου
Μ' ένα τραγούδι αγοράζω τη χαρά μου.
Για όλα τρέχω με φορτώνω με χρεώνω
Και μεγαλώνω μεγαλώνω μεγαλώνω.
Το μόνο αντίδοτο που αξίζει να προ φτάσεις
Δώσε στον έρωτα μεγάλες διαστάσεις.

Μπες στο μυαλό μου φίλε και μέτρα
Βροχή προβλήματα θα βρεις και μία πέτρα !!!

Μα έχω αδιάβροχη καρδιά που μ 'ανεβάζει
Τα όνειρά μου αλεξίσφαιρα με γκάζι...
Έχω αγάπη έχω μέρες με λιακάδα
Ότι μας έμεινε σε μια ακόμα Ελλάδα... (χ2)

Μια ακόμα Ελλάδα... (χ2)

Μα έχω αδιάβροχη καρδιά που μ 'ανεβάζει
Τα όνειρά μου αλεξίσφαιρα με γκάζι...
Έχω αγάπη έχω μέρες με λιακάδα
Ότι μας έμεινε σε μια ακόμα Ελλάδα... (χ2)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου