Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΙΓΙΑΝΝΗΣ- ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ (ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ 24-12-2013)


 

Πήρες το δρόμο σου, φανάρια πέρασες
Κι απλά προσπέρασες χωρίς να πεις ένα γεια
Ζήσε ότι σκέφτεσαι, ότι ονειρεύεσαι ,
Κάνε πως καίγεσαι με μια καινούρια φωτιά

Μα εγώ σε διάβασα, ξέρω ότι πάγωσες
Αυτό που χάλασες, δεν θα το βρεις πουθενά

Μέσα σου βρίσκομαι
Εκεί γεννήθηκα,
Εκεί θα υπάρχω αν με ψάξεις
Δεν γίνεται να με πετάξεις
Μέσα σου βρίσκομαι
Εκεί είναι η θέση μου
Όσα αντίγραφα και αν φτιάξεις
Δεν γίνεται να με πετάξεις

Πήρες το δρόμο σου μακριά από το χάδι μου
Μα το σημάδι μου ακόμα σε κυνηγά
Μοιάζεις ανίκητη έτσι όπως στέκεσαι
Κάνεις πως χαίρεσαι
Που πάμε αντίθετα πια

Μα εγώ σε διάβασα, στα μάτια γράφονται
Όσα υπάρχουνε κρυμμένα μες ' στη καρδιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου