Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

ΣΤΕΛΙΟΣ ΡΟΚΚΟΣ-ΖΩ (ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ 20-4-2015)





Ζω εκεί που πας κρυφά με τα όνειρα σου
Ζω στο πάντα στο παντού στο πουθενά σου
Ζω στο δάκρυ στην ανάσα στις σιωπές σου
Ζω εκεί που θες να ζω με τις σκιές σου

Βιάστηκα να σου πω, πως σ' αγαπάω
Βιάστηκες να χαθείς και πού να πάω
Όνειρα σχέδια πήγαν χαμένα, όνειρα 
Βιάστηκα να σου πω, πόσο σε θέλω
Κι έγινα μέσα μου πάλι μπουρδέλο
Βιάστηκα να σου πω ότι για σένα μονάχα ζω

Ζω, παράλληλα με ό,τι σου συμβαίνει
Ζω, εκεί που η αλήθεια με πεθαίνει
Έχω μάθει να γεννιέμαι απ'τη στάχτη
Να ρισκάρω και ας κάνω χίλια λάθη
Έχω μάθει ό,τι νιώθω να το λέω
Να πληρώνω της καρδιάς μου το ακραίο
Έχω μάθει αλλά ξέχασα μαζί σου
Δεν συγκρίνεσαι σκοτώνει το φιλί σου
Κι όσο βιάστηκα εσένα να πιστέψω
Τόσο βιάστηκα στο θάνατο να τρέξω

Ζω, εκεί που σβήνει ο ήλιος τα νερά σου
Ζω, εκεί που με ακουμπάει η μοναξιά σου
Ζω, παράλληλα με ό,τι σου συμβαίνει
Ζω, εκεί που η αλήθεια με τρελαίνει
Εκεί που η αλήθεια με πεθαίνει

Βιάστηκα να σου πω, πως σ' αγαπάω
Βιάστηκες να χαθείς και πού να πάω
Όνειρα σχέδια πήγαν χαμένα, όνειρα 
Βιάστηκα να σου πω, πόσο σε θέλω
Κι έγινα μέσα μου πάλι μπουρδέλο
Βιάστηκα να σου πω ότι για σένα μονάχα ζω

Ζω παράλληλα με ό,τι σου συμβαίνει
Ζω εκεί που η αλήθεια με πεθαίνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου