Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Πάνος Κιάμος - Από Αστέρι Σε Αστέρι (Το τραγούδι της ημέρας 21-12-2015)




Ποτέ δεν είχα φοβηθεί
η αγάπη πως θα με σκοτώσει,
μαζί σου το 'χω νιώσει. 
Πολλές φορές το 'χω σκεφτεί
για τη στιγμή που θα μ αφήσεις,
σα φλόγα θα με σβήσεις.

Νά 'σαι μαζί μου καλή
γιατί μ' έχουν πονέσει,
γιατί αγάπη δεν πήρα πολύ. 
Νά 'σαι μαζί μου καλή 
όσες φορές έχω πέσει
να με σηκώσεις μ' ένα φιλί. 
Νά 'σαι μαζί μου καλή 
με προσοχή να με πιάνεις,
εύθραυστο είμαι γυαλί. 
Νά 'σαι μαζί μου καλή 
τη χάρη να μου τη κάνεις,
να 'σαι αληθινή.

Πάρε με για να με πας
σα παιδί απ' το χέρι
απο αστέρι σ' αστέρι. 
Πάρε με για να με πας
να χαθώ, είναι κρίμα
στο επόμενο βήμα.
Να τα γκρεμίσεις για μας
τα τείχη της μοναξιάς.

Να 'σαι μαζί μου καλή 
γιατί μ' έχουν πληγώσει
και νιώθω πάλι την απειλή. 
Νά 'σαι μαζί μου καλή
τη μοναξιά έχω νιώσει
απ' τους άλλους διπλή.

Πάρε με για να με πας
σα παιδί απ' το χέρι
απο αστέρι σ' αστέρι. 
Πάρε με για να με πας
να χαθώ, είναι κρίμα
στο επόμενο βήμα.
Να τα γκρεμίσεις για μας
τα τείχη της μοναξιάς.

Κι άμα ψέμα είσαι
πάψε ν' ασχολείσαι
γέλα μ' ότι σου 'χω πει. 
Άμα ψέμα είσαι
τη καρδιά μου κλείσε
κι άσε πάνω το κλειδί.

Πάρε με για να με πας
σα παιδί απ' το χέρι
απο αστέρι σ' αστέρι. 
Πάρε με για να με πας
να χαθώ, είναι κρίμα
στο επόμενο βήμα.
Να τα γκρεμίσεις για μας
τα τείχη της μοναξιάς.

Ποτέ δεν είχα φοβηθεί 
η αγάπη πως θα με σκοτώσει,
μαζί σου το 'χω νιώσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου