Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Έλενα Παπαρίζου - Fiesta (Το τραγούδι της ημέρας 20-11-2016)


                                 
Κρατά με για πάντα εδώ
Κάνε με ψηλά να πετώ
Και της καρδιάς μου την Fiesta ζω και πάλι
Νιώθω την αγάπη αυτή
Δίπλα σου να μοιάζει γιορτή
Κάνε στα χείλη μου Fiesta αυτό το βράδυ

Μόνο μια στιγμή
Μαζί σου είναι αρκετή
Την αγάπη σου να ζήσω απ’την αρχή
Φίλα με ξανά
Βαλε στα χείλη μου φωτιά
Έλα και κάνε την καρδία μου να χτύπα

Κρατά με για πάντα εδώ
Κάνε με ψηλά να πετώ
Και της καρδιάς μου την Fiesta ζω και πάλι
Νιώθω την αγάπη αυτή
Δίπλα σου να μοιάζει γιορτή
Κάνε στα χείλη μου Fiesta αυτό το βράδυ

Πάρε με αγκαλιά
Φέρε τα χείλη μας κοντά
Δώσε χρώμα σε μια νύχτα ξαφνικά
Όλα γιορτινά
Ο ουρανός να μας κοιτά
Έλα και βαλε μες το σώμα μου φωτιά  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου