Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2016

STAN - Φέτος τα Χριστούγεννα (Το τραγούδι της ημέρας 25-12-2016) ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!




Κάθε φορά που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα
Και ξέρω πάντα πως εσύ θα είσαι μακριά
Νιώθω την θλήψη που δεν είσαι πια εδώ
Χαζεύω γύρω μου τα πάντα μοιάζουν γιορτινά
Και πως κοιτάζω είσαι εκεί με παίρνεις αγκαλιά
Ήρθες για μένα και τώρα είμαστε ένα

Φέτος τα Χριστούγεννα για μένα
δεν θα είναι ίδια με παλιά
θα χω εσένα και εσύ εμένα
κι όλα θα νε τότε μαγικά
Κάνε την στιγμή μας να κρατήσει
όχι όπως τα βεγκαλικά
μου αρκεί που είσαι εσύ κοντά μου
θα ναι η καλύτερη χρονιά
πρώτη φορά

Να σ'έχω στα χέρια μου και λιώνω απ'την ζεστασιά
Σαν ένα αστέρι που με φώτησε μες την καρδιά
Δίχως εσένα κρυώνω μες τη παγωνιά
Έλα άγγελε μου κράτησε με και εσύ σφιχτά
ταξιδεψε με όπως σου 'χα πει και πιο παλιά
Μείνε κοντά μου για πάντα έρωτα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου